Ako spraviť dym v Gmaxe
1. vytvorím si nejaký komín, ktorý chceme aby dymil.
2. vytvorím malý objekt ktorý vložím do komína(z neho pojde ten dym)
3. V hornej lište sa preklikám(viz. foto)
Otvorím max scripts/run/AttachToolGmax/(Nájdem zložku, kde sú effecty v FSke)/(dám effect)
Napíšem meno effectu do kolónky effect name(To je jedno ak meno) a z ponuky si vyberiem effect aký chcem. na dym je asi najlepší fx_SmokeStack. Ak som si vybral effect, tak dám attach an effect. Uložím si to, exportujem do Fsky a výsledok by mal byť takýto
Autor návodu: Lukáš Kopčík
Komentáre
Prehľad komentárov
Torsion bras de quelqu'un est comment dur votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre determination bat, il pompe le sang par de vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-journalier/
Blood Straits Readings Explained
(AInfolokneer, 10. 7. 2018 1:27)
Poids est comment dur votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur essence pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre determination bat, il pompe le sang tout au long vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/le-cialis-once-a-day/
dym
(Richard, 30. 6. 2009 15:00)
dym uz ide diiik
este by som sa rad opytal,ako dosiahnut,aby svetelny efekt,povedzme vystrazne svetlo na budove bolo vidiet aj z viac ako 2 kilometrov.
Dakujem za ochotu
export problem
(Richard , 28. 6. 2009 1:19)Viem tam bolo treba vymazat zopar riadkov,to som aj urobil,ale bohuzial ...????veru uz neviem.
export problem
(brendon, 27. 6. 2009 22:39)
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<FSData version="9.0" xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd">
<SceneryObject lat="N48 36.76" lon="E17 49.87" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="0" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="NORMAL">
<LibraryObject name="36ED4005480C60202F599896396E09CB" scale="1.0" />
</SceneryObject>
<ModelData name="36ED4005480C60202F599896396E09CB" sourceFile="dym.mdl" />
</FSData>
Taktoby to malo vyzerat. Pozor na suradnice!
export problem
(Richard, 27. 6. 2009 19:37)
Ano je to zrozumitelne,ale aj tak sa mi v fs-ke vytvori iba jeden objekt a efekt nie.tu je xml subor dufam ze mi budes vediet poradit,ked robim chybu
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<FSData version="9.0" xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd">
<!-- Sample object placement. Remove comment markers to place object east of 34R at Sea Tac. -->
<!--
<SceneryObject lat="48 36.76" lon="17 49.87" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="0" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="NORMAL">
<LibraryObject name="36ED4005480C60202F599896396E09CB" scale="1.0" />
</SceneryObject>
-->
<!-- Inclusion of model data. Use the 'Name' of this object to place -->
<!-- it in other locations. -->
<ModelData name="36ED4005480C60202F599896396E09CB" sourceFile="dym.mdl" />
</FSData>
alebo ak by si bol ochotny poslat mi na mail skype adresu aby si mi vedel poradit,panigay@zoznam.sk
re: export error
(brendon, 27. 6. 2009 17:40)Ahoj. Musis urobit dva objekty! Jeden objekt, ktory sa zobrazi vo FS a druhy sa "premeny" na efekt. Ten druhy objekt, ktory pouzijes na efekt musi byt oznaceny, ked budes klikat "attach an effect". Vo FS sa potom zobrazi namiesto neho efekt. Dufam ze som to napisal zrozumitelne :-)
Navod od brendona
(Richard, 27. 6. 2009 15:27)A kde by som ten navod prosim nasiel?Dakujem za pomoc
Problem
(Lukyno, 27. 6. 2009 13:51)UUf, no neviem, kde je problém. Prečo to exportuješ do flightsim scenery objekt? Prečítaj si brendonov návod ako správne exportovať. Ja mám všetko podľa tohto návodu a ak to máš presne tak spravené ako je to v tom návode, tak by ti to malo bez problémov ísť. Tento návod bol oskúšaný na viacerých PC a šlo to. Skús sa mrknúť do toho brendonovho a porobiť si poriadky v Gmaxe
export error
(richard, 25. 6. 2009 0:49)
neda sa mi vyexportovat do fs,vypisuje chybu Microsoft Visual c++ runtime library......
to som dal iba jednoduchu kocku a dalej podla tvojho navodu,a export do flight sim scenery object.
Nevies poradit kde sa stala chyba alebo co robim zle?
Dakujem
podakovanie
(Lukyno, 25. 5. 2009 18:09)caf, no nieje zač, momentálne makám na tejto stránke, tak som sem rovno dal aj toto. Keď viac vecí, ja nwm čo by som tu dal, ale ty by si sem mohol dať návod ako na alpha kanál. diki
pochvala
(Tomas Kubenik, 25. 5. 2009 13:49)prefektna vec taketo navodiky dufam ze casom tu pribudne viac veci hned si pojdem vyskusat urobit ten dym. Dikes luky
40 Ways to Drop Your Blood Pressure
(Aroulavodo, 12. 10. 2018 22:29)